Afslanken met het Koolhydraatarm programma?

Lees snel verder om te kijken of het Koolhydraatarme programma iets voor jou is…

Wat is het Koolhydraatarm 50 Dagen Programma?

 

Het zal je wel duidelijk zijn dat het boek 50 dagen koolhydraatarm programma gaat over vijftig dagen koolhydraat arme recepten die je kunnen helpen je doel te bereiken. Het programma bevat alles wat je nodig hebt om overtollig vet te verliezen.

Het afvallen kan zonder te sporten en zonder honger te lijden. Dit klinkt misschien wel erg makkelijk, maar zo is het uiteindelijk ook. Het enige wat je kan helpen is het volgen van het Koolhydraatarm 50 dagen programma en stap voor stap doorlopen wat er in de weekmenu’s staat.

afvallen zonder sporten

Afvallen zonder te sporten

tot je er bij neer valt is mogelijk met het programma.

brood eten met koolhydraat arm programmaBrood eten mag.

De verschillende menu’s bevatten af en toe een rijstewafel, roggebrood of boterhammen.

makkelijke receptenMakkelijk te maken recepten.

De recepten zijn lekker, betaalbaar en makkelijk te maken. Je kan goed variëren met de recepten.

Minder hongergevoel

door de gezonde manier van eten en daarbij afvallen. Meerdere eetmomenten per dag.

gezond afvallenGezond en verantwoord afvallen

Door het mindere van koolhydraten zal je snel en effectief afvallen.

Gezins proofGezin proof.

De recepten zijn makkelijk aan te passen aan een gezin.

Voor wie is dit programma geschikt?

Het is geschikt voor iedereen die op zoek is naar een manier om slank en gezond te leven. Als je aan het programma volgt zal je:

  • Niet eindeloos zoeken naar wat je nu weer moet eten wat gezond is om af te vallen.
  • Gezond eten.
  • Meer energie en beter in je vel voelen.
  • Je suikerverslaving kwijtraken.
  • Alles is in de supermarkt te verkrijgen met duidelijke boodschappenlijstjes.
  • Geen opgeblazen gevoel na het eten, of trek na je eten.

Dit zijn slechts een aantal voorbeelden over wat je kan verwachten in het Koolhydraatarm 50 dagen Programma.

Vet verbranden

 

Er worden vaak dezelfde fouten gemaakt als mensen willen afvallen. Een valkuil waar mensen vaak de fout mee in gaan is dat er te weinig gegeten gaat worden. Dit geeft je lichaam een signaal om juist het tegen overgestelde te gaan doen, het vast houden van gewicht, het verkeerde gewicht. Je zal op die manier geen vet verbranden.

Het Koolhydraatarm 50 dagen programma laat je anders eten en vooral niet minder, zodat je wél vet gaat verbranden en zal afvallen op een goede manier. Met het programma eet je nog slechts 50 Gram koolhydraten per dag. Een van de ‘geheimen’ van het programma is de ongezonde koolhydraten te vervangen door eiwitten en gezonde vetten.

De juiste verhouding is:

  • 20% Koolhydraten
  • 50% Eiwitten
  • 30% Gezonde vetten

Doordat je de gezonde koolhydraten, eiwitten en vetten eet zal je vetverbrandig optimaal en maximaal geactiveerd worden.

Waarom zou je een Koolhydraatarm dieet volgen?

Waarom zouden we minder Koolhydraten moeten eten? Veel mensen kiezen de manier om koolhydraatarm dieet te volgen om af te vallen. Wat niet vergeten moet worden is dat je lichaam toch ook nog wel koolhydraten nodig heeft als voedingsbron.

Wat zijn koolhydraten?

Koolhydraten bestaat uit suikers of sachariden zoals ze worden genoemd, deze zijn een bron van energie voor het lichaam. In het lichaam worden ze omgezet tot glucose, waar je energie uit haalt. Het zal je duidelijk zijn als je teveel (verkeerde) koolhydraten binnen krijgt zal dit omgezet worden anders dan glucose.

Te veel Koolhydraten maken je dik

Door teveel aan koolhydraten te eten zal er een overschot aan glucose ontstaan. Het gevolg dat je alvleesklier hierdoor teveel insuline aanmaakt. Het is niet mogelijk dat je lichaam dit allemaal opneemt. De suikers in je bloed worden dan als vet opgeslagen en daarbij zal je vetverbranding (tijdelijk) stil worden gezet. Wat je er zelf aan kan doen is minder Koolhydraten binnen krijgen.

Weekmenu’s en recepten

 

Je mag per dag 6 keer eten. De kans is daardoor ook zeer klein dat je honger zal hebben nadat je de maaltijden of snacks op hebt. De porties van de recepten zijn zo samengesteld dat het ruim voldoende is, zodat je na het eten verzadigd zult zijn.

Zo zie je dat de manier om af te vallen niet heeft te maken met minder eten, maar met anders eten. Minder suikers en snelle koolhydraten zullen je helpen om daarbij snel je doel te behalen. De recepten zijn zorgvuldig samengesteld zodat je voldoende essentiële voeding binnen krijgt.

Koolhydraatarme ontbijt recepten

Om goed de dag te beginnen bestaat het ontbijt uit Koolhydraat arme recepten. Een aantal koolhydraatarme ontbijtjes kunnen zijn Ontbijt-smoothie, Griekse Yoghurt, Omelet en zo zijn er nog tal van andere voorbeelden die het een goede start van de dag maken.

Koolhydraatarme Lunch recepten

Zo goed als je de dag begonnen bent met je koolhydraatarm ontbijt is het tijd om je lunch op dezelfde manier voort te zetten. Een aantal voorbeelden van de voeding die je kan nemen zijn onder andere:

Koolhydraatarm brood en crackers in combinatie met wat koolhydraatarm beleg, zoals kaas. Lijnzaad crackers met kaas, 2 sneetjes koolhydraatarm brood met avocado, Omelet met koriander, Salade met tonijn. Dit zijn wederom slechts een aantal voorbeelden en zijn tal van andere mogelijkheden die je zullen helpen je doel te behalen.

Koolhydraatarme Diner recepten

Over de gehele dag ben je goed bezig geweest met de verschillende koolhydraatarme recepten. De recepten van het diner bestaan uit variaties van de meest populaire recepten. Een hele kleine greep uit een aantal van de recepten zijn:

Broccoli met kip, Haricots verts met spek en champignons, Witlof lasange,  Koolhydraatamre andijviestamppot met spekjes. Ook dit is slechts een kleine greep uit de recepten en variaties wat mogelijk is voor het Diner.

 

    Je zal versteld staan hoe makkelijk, lekker en eenvoudig de recepten zijn. Dus een pluspunt om makkelijk af te vallen…

    Ervaringen en Succes verhalen

    We hebben een aantal ervaringen overgenomen om te laten zien dat het Koolhydraatarm 50 Dagen Programma werkt.

    Anouschka (43)
    “Mijn ervaring met dit koolhydraatarm dieet is fantastisch. Toen ik aan het programma begon wist ik niet goed wat ik moest verwachten. Ik had al veel verschillende afvalmethodes geprobeerd maar niks werkte. Eerlijk gezegd had ik de moed een beetje opgegeven totdat mijn man met het KHA-50 dagen programma aan mij voorstelde.

    De menu’s zijn afwisselend en ik kan het goed volhouden. Door mijn enthousiasme heb ik zelfs mijn man ook zo ver gekregen om mee te doen! Hij is nu al 9 kilo afgevallen en we zijn pas 1 maand bezig. Zelfs de kinderen eten meer groenten en zijn dol op de recepten (en dat komt zelden voor!)

    Het aller fijnste vind ik dat ik mijn mooiste jurk na 4 jaar eindelijk weer pas. Ik heb hem laatst aangehad naar de verjaardag van mijn dochter en wat kreeg ik veel complimenten zeg! Ik zelf ben 8,2 kilo afgevallen en mijn streven is 15 kilo voor de lente. Dit gaat helemaal goed komen want we hebben er zin in!”

    Caroline (57)

    “Ik had al heel lang last van mijn darmen. Ook had ik behoorlijk overgewicht. In het ziekenhuis hebben de dokters gezegd dat ik meer groente en fruit moet eten. En minder pasta en koolhydraten.

    Dus ging ik op zoek naar een goede manier om gezond te eten, heb alles geprobeerd maar lukte mij maar niet… Tot ik Ma tegen kwam. Ik dacht gelijk, “dit is wat voor mij”.

    Na het volgen van het koolhydraatarm 50 dagen programma is mijn eetpatroon echt veranderd. Ik ben er zo aan gewend nu met de weekmenu’s en het bevalt mij heerlijk. Mijn conditie is beter. Ben niet meer moe en kan veel meer leuke dingen gaan ervaren. Mijn huid is beter en mijn haar glanst veel mooier”.

    Anoniem (59)
    “5 maanden geleden ben ik gestart met het KHA-50 dagen programma, resultaat op dit moment: 16 kilo kwijt, 2 maten in kleding lager, een heerlijk gevoel zonder hongergevoel. Gewoon andere eetwijze, prima vol te houden.

    Heel snel afvallen hoeft van mij niet, het is er ook niet in 3 maanden bijgekomen. Tussendoor wel koffie of thee, avondeten stukje vlees, sla en groente, als mijn man stamppot eet neem ik 1 eetlepel en veel achtergehouden groente, evt wat spekjes, toe soms wat griekse yoghurt of stukje fruit, s avonds thee, soms wat nootjes en veel water, nooit alcohol , sap of frisdrank, uit eten stukje vlees salade, en een heel klein beetje frietjes.

    Ik wil mijzelf ook blijven verwennen af en toe en dat lukt heel goed bij dit dieet. Zo blijft het leuk en heeeeel goede ervaring, en etiketten lezen!

    Groet van een tevreden vrouw van 59 die na een hersentumor langzaam was aangekomen.”

    Extra Bonussen bij je bestelling:

     

    Wat krijg je bij je bestelling van het Koolhydraatarm 50 Dagen Programma.

    Het Koolhydraatarm 50 Dagen Programma digitaal (pdf)

    * Pdf is te lezen op smartphone, laptop, e-reader en tablet. De Pdf is ook uit te printen

      Gratis Bonus #1: Booschappenlijst voor 7 weken

      Je krijgt direct toegang tot boodschappenlijstjes voor 7 weken. Dit maakt het een stuk makkelijk boodschappen doen. Je hoeft er niet over na te denken wat je moet halen voor de recepten. Voor elke week ontvang je een handige boodschappenlijst.

        Gratis Bonus #2: Verantwoorde drinktips

        Als tweede bonus krijg je de beste drinktips die je niet mag missen tijdens een koolhydraatarm dieet. Je krijgt inzicht welke drankjes je helpen maximaal af te vallen. Het is eenmaal zo dat wat je drink bijna net zo belangrijk is wat je eet. Minder koolhydraten drinken zorgt er voor dat je ook sneller af zal vallen.

          Gratis Bonus#3: Suprise Bonus

          Over deze bonus gaan we niet veel vertellen omdat het een verrassing is wat je krijgt. Wel kunnen we je vertellen dat het een bonus is die rond de 27 Euro aan waarde is. Deze krijg je zo snel als je de bestelling gedaan hebt.

            Al meer dan 29.401 personen zijn succesvol geholpen met afvallen*

            30 dagen garantie

            Krijg ik geld terug als het écht niet bevalt? 

             Ja, er zit een 39 dagen niet-goed-geld-terug garantie op het product. Dus je koopt zonder risico het  koolhydraatarm 50 dagen programma.